چاپ کتاب برنامه نویسی شیء گرا با پایتون

Final Cover
چاپ کتاب برنامه نویسی شیء گرا با پایتون با تلاش دو نفر از اعضای هیات علمی گروه کامپیوتر

شروع

تاریخ اتمام

     به نام خدا

کتاب برنامه نویسی شیء گرا با پایتون تالیف آقای دکتر علی ناصراسدی و آقای دکتر علی رهنما از اعضای هیات علمی گروه کامپیوتر مجتمع آموزش عالی زرند توسط نشر آرنا در ۱۵۸ صفحه به چاپ رسید.

معرفی کتاب:

شیءگرا یکی از پرکاربردترین روش‌های تحلیل، طراحی و پیاد‌ه‌سازی مورد استفاده در دنیای امروز است. پایتون نیز امروزه به عنوان یکی از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. با توجه به اهمیت این دو موضوع، در این کتاب مفاهیم بنیادین برنامه‌نویسی شیءگرا به‌صورت مقدماتی و اصولی مطرح شده و سعی شده است با استفاده از مثال‌های عملیاتی متعدد درک این مباحث برای خواننده تسهیل شود. کتاب برنامه‌نویسی شیءگرا با پایتون در قالب ۹ فصل به بیان ارکان سه‌گانه شیءگرایی یعنی کپسوله‌سازی، وراثت و چندشکلی‌بودن و نحوه‌ی استفاده‌ی عملی از آنها در طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون پرداخته است. لازم به ذکر است که تمامی مطالب کتاب به‌صورت پایه‌ای مطرح‌شده و خوانندگانی که آشنایی اندکی با مفاهیم برنامه‌نویسی داشته باشند می‌توانند از مطالب موجود در آن بهره کافی ببرند.

جزئیات بیشتر


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/bootiaho/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *